בוקס פועלת ומקדמת את נושא הנגישות. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לשירותי החברה. אנו פועלים עפ"י המוגדר בחקיקת הנגישות ואף מעבר לנדרש. חלק זה באתר מטרתו ליידע אותך כיצד ניתן ליהנות מהסדרי הנגישות. מטרתנו לאפשר לכל לקוח עם או בלי מוגבלות שירות שיוויוני ונגיש.
במידה ויש לך שאלות, הצעות לשיפור נשמח לקבל את פנייתך ולסייע.
כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.
באתר מוצב תפריט הנגשה.
לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה.
לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera.
הצוות שלנו עבר הדרכות כיצד לספק שירות לקוחות נגיש.
לקוח הבוחר לפנות לשירות לקוחות של החברה יוכל להיעזר בפתרונות הנגישות הרשומים מטה:
חלופות ליצירת קשר
פקס: 03-6244055
דוא"ל: support@box.co.il
צ'אט באתר
אתר box.co.il מונגש ע"פ הנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568.
תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" לרמה AA של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת.
Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1.
ברצוננו לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים ספציפיים באתר שאינם נגישים.
אנו ממשיכים בכל עת במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו ורצוננו לאפשר בו שימוש עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.
נשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה, בקשה לקבלת מידע ו/או הצעות לשיפור באמצעות רכז הנגישות.
רכז נגישות: דודי לוי
דוא"ל: dudi@box.co.il
חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות
כמו כן, החברה פועלת במרחב הדיגיטלי באינטרנט ולא קיים קבלת קהל במשרדי החברה.